Onze begeleidingen en observaties in de field leren ons dat nog teveel verkopers geen struktuur houden in hun gesprekken. Hierdoor verliezen ze snel controle over de zaak. Los van de schade op effectiviteit en succes geeft dit bijna altijd een onbehagelijk en demotiverend gevoel, een tekort aan werkcomfort.
Aangezien dat de daad van het verkopen beantwoordt aan een reeks rationele en psychologische wetmatigheden is het perfect mogelijk om dit vak aan te leren. De “geboren” verkoper, de babbelaar die verkoopt door ‘overreding’ is niet meer van deze tijd.
De tekortkomingen van verkopers vinden enerzijds hun oorsprong in onwetendheid van de betere technieken en de juiste struktuur van een verkoopgesprek. Ook ligt er dikwijls een soort terughoudendheid, een commerciële aversie, een rem aan de basis. Wij nemen beide dimensies steeds mee in onze opleidingen.
Doelgroep :
- vertegenwoordigers
- account managers
- sales managers
- sales engeneers, application engineers met commerciële impact
Programma: tweedaagse
- De struktuur van een goed verkoopgesprek
- Alle stappen van de betere stuktuur in detail : vaardigheden, tips, valkuilen
- Communicatievaardigheden : lichaamstaal, woord en toon
- Technieken voor het in handen houden van de “regie”, zonder hardsell over te komen
U wenst een offerte voor een in house sessie :
klik hier
Inschrijving op de open sessie/per persoon : 750€+btw, all in catering inbegrepen
Reserveer vrijblijvend een plaats op de volgende open sessie :