Verkopers getuigen van een stijgende druk op de prijs. De klant wordt mondiger, en weet meer via media.
In de meeste gevallen heeft de verkoper niet de luxe van de monopolie. Zijn produkten zijn ook elders te krijgen in de distributie, en meer en meer ook via bol.com en zijn soortgenoten. De klanten komen waardevol advies vragen in de winkel aan technisch ervaren verkopers, om dan elders goedkoper te kopen. Het lijkt wel een vernietigend verhaal. Verkopers voelen zich dikwijls hopeloos.
Daar waar niet elk prijsverschil te overbruggen valt, zijn er wel tal van fouten die verkopers absoluut moeten vermijden. Ook is de aanpak van de verkoper bepalend.
We leren verkopers plezier te beleven aan de kortingvraag!
Doelgroep :
- alle winkel, showroom, high street shop-verkopers
- sales managers
Programma: halve dag
- De mentale instelling bij de korting vraag /waarom vraagt de klant korting?
- De betere reacties in waterval-aanpak
- Slimmere “closing tools” gebruiken
- Opstellen van een aangepast argumentarium
U wenst een offerte voor een in house sessie :
klik hier
Inschrijving op de open sessie/per persoon : 275€+btw, all in catering inbegrepen
Reserveer vrijblijvend een plaats op de volgende open sessie :