Technisch commerciële mensen staan geregeld op een vakbeurs. Ze ontvangen dan bestaande klanten en verzorgen hierbij de klantenrelaties.
Het management verwacht echter meer effectiviteit in de vorm van contacten met nieuwe prospecten. Sommige prospecten lopen op de beurs jouw stand op, ander wandelen er gewoon aan voorbij.
In alle gevallen gaat het erom contact te leggen, en doelbewust een gesprek in te leiden. In vele gevallen concentreren de beurscommerciëlen zich in het verschaffen van technische uitleg. Ze blijven dan in de comfortzone van het ‘lesgeven’.
De pay back van een beurs ligt hem echter dikwijls in het aantal vervolgcontacten en/of vaste afspraken die men kan bekomen op de beurs zelf.
Doelgroep :
- technico commerciëlen
- sales managers
Programma: halve dag
- De mentale instelling : waar gaat het om op de beurs?
- Hoe leg ik contact op een spontane manier met een bezoeker
- Hoe leg ik contact met een voorbijganger
- Hoe omzeil ik het geven van uitleg, in een eerste fase
- Het bekomen van de persoonsgegevens
- De gevatte presentatie van je bedrijf
- Het bekomen van een afpraak
- Survival kit voor een beurs
U wenst een offerte voor een in house sessie :
klik hier
Inschrijving op de open sessie/per persoon : 275€+btw, all in catering inbegrepen
Reserveer vrijblijvend een plaats op de volgende open sessie :