Tenzij u een bestelscore hebt van 75% of meer is opvolgen van de offerte een absolute must, en wel de eerste stap naar meer omzet. Dit wordt echter dikwijls niet gedaan, noch door de buitendienst, noch door de binnendienst.
In de gevallen waar het wel wordt gedaan, zien we dikwijls dat het helemaal niet op een effectieve wijze gebeurt. De nadruk ligt hem op de efficiency, het beheren van het klassement. De telefoons zijn gepleegd, maar  hebben ze wel wezenlijk iets veranderd aan het resultaat?
Ondanks zijn rechtstreeks nut voor het bedrijf, vormt deze zeer nobele activiteit dikwijls een probleem. Enerzijds weten veel verkopers niet hoe omgaan met deze uitdaging, en doen ze het niet of volledig fout. Anderzijds associeert de typische Vlaamse verkoper deze opvolgactie dikwijls met hard sell en of opdringerigheid. Het één voedt natuurlijk het andere!
 

Doelgroep :

  • alle verkopers, zowel de binnen dienst als de buitendienst
  • sales managers
Programma: halve dag
  • De mentale instelling : de offerte beinvloeden of peilen naar de beslissing?
  • De openingsscript 
  • Omgaan met de klassieke vluchtbezwaren
  • Praktijktips voor het overwinnen van telefoon-aversie
  • Beheer van de resultaten en verloren orders/lost sales

U wenst een offerte voor een in house sessie : klik hier
Inschrijving op de open sessie/per persoon : 275€+btw, all in catering inbegrepen
Reserveer vrijblijvend een plaats op de volgende open sessie :

Contact

  • Herssens Business Mentorship bvba

  • S Dupuisstraat 26, 5/1

  • 8300 Knokke

  • België

  • BTW : BE 860 305 470

  • IBAN BE08 0014 0684 0813

  • Samac bvba

  • Priorijlaan 16

  • 2900 Schoten

  • België

  • BTW : BE 461 556 583

  • IBAN BE72 0014 8242 3516